loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 77 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو با بالاترین کیفیت
ترانه: محمد کاظمی ، موزیک: شهاب رمضان ، تنظیم: آرون حسینی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو :

روبروم بشینو نگام کن
خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه مال من باش
با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن
پُر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم
بگو دنیا رو با تو میخوام
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب منرو تو حساسه

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

♫♫♫♫♫♫

توو دنیا فقط یه نفر اونی که دلم می خواده
اون تویی که عاشقی رو با چشماش یاده من داده
یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثل یه رویاست
تا اَبد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجاست
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثل خود من
میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه
قلب منرو تو حساسه

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 685
  • بازدید سال : 5,515
  • بازدید کلی : 84,393