loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 83 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب :

یه روز خوب دستای تو، تو دستمه

دلم هر ثانیه واسه ی تو می زنه

تو با منی شاید که تو خواب منی

کنار من تو کوچه ها داری قدم می زنی

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

♫♫♫♫♫♫

یه نگاه ساده به دلم افتاده پیدات کردم

دنبالت می گشتم که پناهم باشی

بگیری دستای سردم

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

6.50 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

2.1 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط neda در تاریخ 1393/07/06 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم سایت همگردی رو ببین کلی اتفاق و جای خوب میتونی توش پیدا کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 5,503
  • بازدید کلی : 84,381