loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 71 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و کامران تفتی بنام سیگار با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کیارش حسن زاده و کامران تفتی بنام سیگار :

پوک میزنی سیگارتو تا ته انگار تلخیش و نمی فهمی

حتی همین سیگار بد مزه هم داره توی زندگیت سهمی

سهم من اما قدر یه پلکه که روی هم میزاری می خوابی

بیروح شکل بودن با تو مثل زمین تو فصل بی آبی

سهم من از دنیات کوچیکه قدر یه حرف گنگ و کوتاهه

نزدیکمی اما چقدر دوری صد سال تا دنیای تو راهه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کیارش حسن زاده و کامران تفتی بنام سیگار

♫♫♫♫♫♫

آرومی اما من چه آشوبم تنهایی و من از تو تنها ترم

این قصه رو دیگه تمومش کن با رفتنت تو قسمت آخر

پوک میزنی سیگارتو تا ته انگار تلخیش و نمی فهمی

حتی همین سیگار بد مزه هم داره توی زندگیت سهمی

سهم من اما قدر یه پلکه که روی هم میزاری می خوابی

بیروح شکل بودن با تو مثل زمین تو فصل بی آبی

سهم من از دنیات کوچیکه قدر یه حرف گنگ و کوتاهه

نزدیکمی اما چقدر دوری صد سال تا دنیای تو راهه

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.78 مگابایت

[دانلود - Download]

 

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و کامران تفتی بنام سیگار

دانلود با کیفیت 320 - 9.40 مگابایت

[دانلود - Download]

 

 

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و کامران تفتی بنام سیگار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 5,398
  • بازدید کلی : 84,276