loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 126 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه با بالاترین کیفیت

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یاحقی ، میک و مستر : محمد قلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه :

خدا جز تو کی میدونه من داغونم اون آروم نیست

از اینجا هیچ چیز جز دوری نمی بینم معلوم نیست

اونم دلواپسه شاید امیدواره به من هنوز

یا شاید صبر براش سخت نیست تا من پیداش کنم یه روز

تا من پیداش کنم یه روز

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه

♫♫♫♫♫♫

شاید هنوز منتظره تا من به دادش برسم

خدا به جونش قسم فقط براش دلواپسم

آخه هنوز به فکرشم شاید اونم فکره منه

فراموشم نکرده و نتونسته دل بکنه

خدا جز تو کی میدونه چیه قسمت چیه تقدیر

کمک کن قصه ی ما هم یکم پیدا کنه تغییر

بفهمم راحته بی من برام بی خبری سخته

بگو بی من اون هر جا هست

به یادم نیست و خوش بخته

به یادم نیست و خوش بخته

♫♫♫♫♫♫

ولی شاید منتظره تا من به دادش برسم

خدا به جانش قسم فقط براش دلواپسم

آخه هنوز به فکرشم شاید اونم فکره منه

فراموشم نکرده و نتونسته دل بکنه

شاید هنوز منتظره تا من به دادش برسم

خدا به جونش قسم فقط براش دلواپسم

آخه هنوز به فکرشم شاید اونم فکره منه

فراموشم نکرده و نتونسته دل بکنه

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

[دانلود - Download]

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه

دانلود با کیفیت 320 - 10.5 مگابایت

[دانلود - Download]

 

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 5,470
  • بازدید کلی : 84,348