loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 76 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 متن آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم :

تو روبرومی تو کجایی دنبالت دارم میگردم
از نفس افتادم اینجا من با این دستای سردم
دستایی که گرمی میخواد از نگاه مهربونت
تو صدام بزن که بازم عشقم افتاده به جونت
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

اگه دستام خالی باشه عشق من که عالیه
نبض دستامو بگیر ببین دلم چه حالیه
از جلو چشمام دور نشو تورو تماشا میکنم
صدا بزن اسم منو ببین چه غوغایی کنم
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.64 مگابایت

[دانلود - Download]

 

دانلود آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

دانلود با کیفیت 320 - 9.06 مگابایت

[دانلود - Download]

 

 

دانلود آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 565
  • بازدید سال : 5,395
  • بازدید کلی : 84,273