loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 76 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی با بالاترین کیفیت
ترانه : رضا کیاسالار ، آهنگ و تنظیم : آراد آریا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی :

کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخره این مسیر

کجایی که راه و نشونم بدی بیا لعنتی ردپام و بگیر

برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار

برای یه لحظه به من فکر کن منه لعنتی رو به خاطر بیار

یه چیزی بگو راهم و ساده کن منه لعنتی گم شدم، گم شدم

تویی اون که داره صدا میزنه تو یا دچار توهم شدم

یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر

دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رده پام و بگیر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی

♫♫♫♫♫♫

منو با خودت سمت فردا بکش نجاتم بده از شب خط خطی

منو توی قلبت قرنطینه کن به دادم برس لعنتی، لعنتی

برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار

برای یه لحظه به من فکر کن منه لعنتی رو به خاطر بیار

کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخر این مسیر

یه چیزی بگو راهم و ساده کن منه لعنتی گم شدم، گم شدم

تویی اون که داره صدا میزنه تو یا دچار توهم شدم

یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر

دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رده پام و بگیر

MP3 – 320

 Arad Aria – Lanati

MP3 – 128

Arad Aria – Lanati

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 5,658
  • بازدید کلی : 84,536