loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 97 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : امیر یگانه ، تنظیم : سیاوش صدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن :

نمی دونی داری منو چجوری می رنجونی

چرا باید بخوای منو اینجوری بسوزونی

برو دیگه نه عشقت و می خوام نه کارایی که

تو هر لحظه بخواد بگه جداییمون نزدیکه

من دیونم تو که این و می دونی درکم کن

نمی تونم تویی که می تونی بیا درکم کن

درگیرم با خودم با این احساسم

یه کاری کن یکم از این بی تابی کم کن

کمکم کن

من با تو خوب خوب تو با من بد بد

دیگه تا این حد چرا باید

عشق بین ما مثل یه رویا بود

اما اون رویا گذشت چه زود، گذشت چه زود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن

♫♫♫♫♫♫

گیجم کلافم از این رابطه

لعنت به حسی که از روی عادته

دریگیر این عادتم اما طاغه

دوری از من برای تو انقدر راحته

دوری از من برای تو انقدر راحته

من با تو خوب خوب تو با من بد بد

دیگه تا این حد چرا باید

عشق بین ما مثل یه رویا بود

اما اون رویا گذشت چه زود، گذشت چه زود

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام درکم کن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 5,045
  • بازدید کلی : 83,923