loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 59 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و کیارش حسن زاده با نام تنهایی با بالاترین کیفیت

ترانه : محمد امینی ، موزیک و میک و مستر : کیارش حسن زاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کامران تفتی و کیارش حسن زاده با نام تنهایی :

تنها میشینم و حرفام و جای تو با قاب عکسی که اینجاست می زنم

باور نمی کنی اما بدون هنوز این حرف ها رو با احساس می زنم

این اختیاری نیست وقتی که اشک من رو عکس های تو بی وقفه می چکه

رو می کنم به در اما صدای باد گول می زنه منو چند وقت میشه که

تو رفتی و دیگه آهنگ خوندنت تو گوش های من زنگی نمی زنه

این زندگی مثل کابوس من شده شیرینیاش به دل چنگی نمی زنه

منو آمدم بگم امشب قراره که از تو ببرم و دستات و ول کنم

اصلا قرار نبود اینجا بشینم و با قاب عکس تو باز درد و دل کنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران تفتی و کیارش حسن زاده با نام تنهایی

♫♫♫♫♫♫

تنها میشینم و حرفام و جای تو با قاب عکسی که اینجاست می زنم

باور نمی کنی اما بدون هنوز این حرف ها رو با احساس می زنم

دلتنگتم هنوز با بی قراریام با این نبودنات باز من امدم

احساسم و ببخش این عکس های تو از من نخواستن و من حرفم و زدم

تو رفتی و دیگه آهنگ خوندنت تو گوش های من زنگی نمی زنه

این زندگی مثل کابوس من شده شیرینیاش به دل چنگی نمی زنه

منو آمدم بگم امشب قراره که از تو ببرم و دستات و ول کنم

اصلا قرار نبود اینجا بشینم و با قاب عکس تو باز درد و دل کنم

 

 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

10.00 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و کیارش حسن زاده با نام تنهایی

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

4.00 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و کیارش حسن زاده با نام تنهایی

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 670
  • بازدید سال : 5,500
  • بازدید کلی : 84,378