loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 96 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام لیلا با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : وحید حاجی تبار 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

متن آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام لیلا :

دلم خون باره لیلا هواتو داره لیلا

دوست داشته می دونی هنوزم داره لیلا

دلم خون باره لیلا هوات و داره لیلا

دوست داشته می دونی هنوزم داره لیلا

دلم گنجینه واره صدف تو سینه داره

ولی پیش تو لیلا چرا بی اعتباره

لیلا لیلا ، لیلا لیلا ، لیلا لیلا

لیلا لیلا ، لیلا لیلا ، لیلا لیلا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام لیلا

♫♫♫♫♫♫

حرف تو روی لبهام اسم تو توی شبهام

باور نداری لیلا بپرس از خواب چشمام

حرف تو روی لبهام اسم تو توی شبهام

باور نداری لیلا بپرس از خواب چشمام

دلم خون باره لیلا هوات و داره لیلا

دوست داشته می دونی هنوزم داره لیلا

دلم گنجینه واره صدف تو سینه داره

ولی پیش تو لیلا چرا بی اعتباره

لیلا لیلا ، لیلا لیلا ، لیلا لیلا

لیلا لیلا ، لیلا لیلا ، لیلا لیلا

 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

6 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام لیلا

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

3 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار با نام لیلا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 449
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 525
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 5,821
  • بازدید کلی : 84,699