loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 76 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو با بالاترین کیفیت

ترانه : تورانداخت ، آهنگ و تنظیم : سل رکورد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو :

شب من نداره دیگه بی تو رنگ مهتاب

می بینم تو رو توی خواب

مثل یک خورشید بر من بتاب

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

♫♫♫♫♫♫

می خواستم تو رو فقط واسه ی این دل خودخواه

روزای خوشی شو کوتاه

عشق تو، تو دلم یک اشتباست

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

MP3 – 320

Naser Sadr – Khaterate To

MP3 – 128

Naser Sadr – Khaterate To

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 5,843
  • بازدید کلی : 84,721