loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 71 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب با بالاترین کیفیت
ترانه ، آهنگ و تنظیم : رضا صادقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب :

بعد از یه عمری عاشقی نصیب ما چی شد به جز یه پیرهن مشکی و یه جاده و بی همسفری

اون همه بیداریه شب چی داشت واسه ما غیر از این تنهایی سرد و سیاه با یه غم در به دری

شبا که دلتنگی تو قلبم و داغون می کنه چشمای خیسم بدجوری هوای بارون می کنه

تو خودمی بدون تو حس می کنم که پیر شدم به جون تو بدون تو از خودم حتی سیر شدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب

♫♫♫♫♫♫

ببین چه تاریکه شبام، شبام و با ستاره هاش ببین چه غمگینه صدام خوشی هام دوباره باش

هر چی که از من باقیه پیشکش مهرت می کنم عشقم و مثل حلقه ای میام و دستت می کنم

♫♫♫♫♫♫

بعد از یه عمری عاشقی نصیب ما چی شد به جز یه پیرهن مشکی و یه جاده و بی همسفری

اون همه بیداریه شب چی داشت واسه ما غیر از این تنهایی سرد و سیاه با یه غم در به دری

با یه غم در به دری

MP3 – 320

Reza Sadeghi – Bidari Shab

MP3 – 128

Reza Sadeghi – Bidari Shab

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 728
  • بازدید سال : 5,558
  • بازدید کلی : 84,436