loading...
دانلود موزیک و فیلم جدید | میکس باکس موزیک
amir بازدید : 76 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری و حمید رفیع پور با نام چمدون با بالاترین کیفیت
ترانه : حسین قیاصی ، موزیک : امین رستمی ، تنظیم : آرتین زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سیاوش قمصری و حمید رفیع پور با نام چمدون :

وقتی که کسی که پای عکسای منو بعد رفتنم کنار هم نذاشت

تو دلت از یه جای دیگه پره گریه هات و پای رفتنم نذار

گریه هات و پای رفتنم نذار تو خودت گفتی بهم مسافرم

چمدون هام و خودت بستی برام اگه می خواستی نمی زاشتی برم

بعد تو من از نگاه مهربون می ترسم

از صدای تلفن از چمدون می ترسم

بعد تو من از نگاه مهربون می ترسم

از صدای تلفن از چمدون می ترسم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش قمصری و حمید رفیع پور با نام چمدون

♫♫♫♫♫♫

نمی دونم واسه چی برگشتم از تو و خاطره هات دلم پره

تو که حتی اسمم و یادت نیست نامه ی نخوندم از تو دل خوره

گریه دردی و دوا نمی کنه تو شدی بی معرفت بهونه گیر

راه برگشتی نمی مونه برام تا نرفتم جلوی منو بگیر

بعد تو من از نگاه مهربون می ترسم

از صدای تلفن از چمدون می ترسم

بعد تو من از نگاه مهربون می ترسم

از صدای تلفن از چمدون می ترسم

MP3 – 320

Siavash Ghamsari Ft Hamid Rafiepoor – Chamedoon

MP3 – 128

Siavash Ghamsari Ft Hamid Rafiepoor – Chamedoon

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 5,783
  • بازدید کلی : 84,661